Ny hjemmeside – Ensted Naturpark

Ny hjemmeside

Vi har omsider fået vores nye hjemmeside op at køre.
Den har været undervejs en rum tid nu – til gengæld er vi meget tilfredse. Vi synes, at naturparken bliver vist fra sin bedste side og ikke mindst, så har vi fået et helt nyt setup på booking af vores bålhytte og vores to shelters. Brugere vil kunne se i en kalender hvilke dage der er ledige og fra en formular, vil man kunne booke sig ind de dage man ønsker.

Vi der er involverede i naturparken, har alle meget at se til. Det er på frivillig basis og ofte har vi flere kasketter på. Den sammenhæng der er mellem KFUM Spejderne – Ensted Gruppe, Stubbæk Familiefestival og Ensted Naturpark er tæt og mange af vi der er tilknyttet, har med alle tre områder at gøre. Derfor er glæden så meget større i forhold til især booking af bålhytte og shelters fordi, at det hele nu er ‘automatiseret’ i så vid udstrækning som muligt.

Vi glæder os til at se jer og se endnu flere i både naturparken og til vores støttearrangement som Stubbæk Familiefestival jo er.

På gensyn – eller vi ses, i 2019

Ensted Naturpark og de mange mennesker omkring parken.